try this www.watchesseek.com.Recommended Reading https://www.datacozy.com.best value https://www.havereplica.com/.read what he said fake rolex for sale.you could try this out replica relojes.Full Article repliki zegark贸w.navigate here https://www.fake-richardmille.com/.design richard mille replica watch.On The Official Website rolex swiss replica.description www.controlexplosion.com.click this link now https://www.drugswatches.com/.hop over to this website winewatches.go to this site replica watches USA seller.check out the post right here https://www.3domegawatches.com/.Wiht 40% Discount replica tag heuer.For Sale travelfranckmuller.Related Site replicas hublot watches.Sale 401kwatches.her explanation https://www.cartagheuer.com/.supply replica bell and ross watch.


5 sposobów na lepszy sen

5 sposobów na lepszy sen

Dobry sen jest tak samo ważny jak regularne ćwiczenia i zdrowa dieta. Badania poligraficzne pokazują, że zły sen ma natychmiastowy negatywny wpływ na hormony, wydolność wysiłkową i funkcje mózgu. Te same badania poligraficzne potwierdzają, iż może również powodować przyrost masy ciała i zwiększać ryzyko choroby zarówno u dorosłych, jak i u dzieci. Natomiast dobry sen może pomóc Ci jeść mniej, lepiej ćwiczyć i być zdrowszym.

Dlaczego warto zapoznać się z badaniami poligraficznymi i spać lepiej?

W ciągu ostatnich kilku dekad zarówno jakość snu, jak i ilość spadła. W rzeczywistości wiele osób regularnie choruje, słabo się czuje, a wraz z tym zainteresowanie badaniami poligraficznymi rośnie – jako tymi, które niosą nadzieję na lepszy sen. Jeśli i Ty chcesz zoptymalizować swoje zdrowie lub schudnąć, to dobry sen to jedna z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić. Ale jak go uzyskać? W dalszym ciągu znajdziesz 5 sposobów opartych na dowodach, które potrafią każdemu pomóc lepiej spać w nocy.

Potwierdzone przez badania poligraficzne: sposoby na dobry sen!

Przebywaj w blasku dnia – to sposób numer jeden. Już wyjaśniamy – Twoje ciało ma naturalny zegar czasu, znany jako rytm okołodobowy. Wpływa na mózg, ciało i hormony, pomagając zasnąć i powiedzieć ciału, kiedy jest czas na sen. Naturalne światło słoneczne lub jasne światło w ciągu dnia pomaga utrzymać zdrowy rytm dobowy, a ciemność – poprawia jakość snu. Sposób nr 2 – pozostajemy przy świetle, bowiem aby spać lepiej zmniejsz ekspozycję na niebieskie światło wieczorem (telefony, telewizory, monitory). Sposób nr 3 – nie spożywaj kofeiny pod koniec dnia – może pozostać we krwi przez 6-8 godzin, ma to znaczenie jeśli masz problemy ze snem. 4 – spróbuj iść spać i budzić się o stałym czasie. Rytm okołodobowy Twojego ciała funkcjonuje w ustalonej pętli, dopasowując się do wschodu i zachodu słońca. Spójność z czasem snu i czuwania może pomóc w długotrwałej jakości snu. A na koniec sposób numer pięć: nie zapomnij powiedzieć sobie dobranoc!