W dziale tym przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia przesyłki?
Wysyłka następuje w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie (lub w dniu złożenia zamówienia przy pobraniu). Dostawa produktów kurierem trwa od 1 do 2 dni. Dostawa produktów pocztą polską zajmuje trochę więcej czasu - do 5 dni przy wysyłce paczką ekonomiczną.
Istnieje możliwość nieznacznego wydłużenia czasu dostawy z powodu braku towarów na stanie. W takiej sytuacji natychmiast wszystkie produkty są zamawiane i wysyłka jest realizowana w ciągu paru następnych dni.
2. Z jakimi firmami kurierskimi współpracujemy?
Mamy podpisane umowy z 2 firmami - DHL oraz UPS. Zazwyczaj korzystamy z usług firmy UPS.
3. Czy posiadamy produkt XXX? Nie mogę znaleźć go na stronie.
Jeśli produkt nie znajduje się na stronie, mimo wszystko istnieje możliwość zamówienia go.
Jeśli są Państwo zainteresowani konkretnym produktem, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (061)4151425 a my zrobimy co w naszej mocy aby go dla Państwa zdobyć.
4. W jaki sposób naliczane są bony rabatowe?
Bony rabatowe otrzymują Państwo za zakupy w naszym sklepie. Każdy zakupiony produkt dodaje określoną sumę do Państwa rabatu. Następnie można go wykorzystać w dowolnym czasie aby zmniejszyć cenę kolejnego zamówienia.
5. W jaki sposób mogę zrealizować swoje bony rabatowe?
Dokładny opis wraz ze zdjęciami znajduje się tutaj.
Bardzo smaczny makaron.Polecam! (Grażyna.)
(Grażyna lewicka.)Domowa receptura na pewno nie zawiera smietanki w proszku.
(Piotr.)Super smaczna kawa. Dziękuję.
(Ewa.)Przyjemne w smaku mleko, delikatnie słodkie.
(Ania.)Polecam! Z tej mąki wychodzą przepyszne bułeczki.
(Anita.)